Salarisadministratie

Salarisadministratie

Wanneer je ondernemer bent en je hebt personeel in dienst, dan zal er een loonadministratie bijgehouden moeten worden. Bij het bijhouden van een loonadministratie zijn er een aantal administratieve verplichtingen. De gegevens van het personeel moeten bewaard blijven bij de administratie. Denk hierbij aan de arbeidsovereenkomst, de opgaaf van gegevens voor de loonheffingen en de kopie van het identiteitsbewijs. Ook zal er periodiek een salarisspecificatie en aan het einde van het jaar een jaaropgaaf gemaakt en verstrekt moeten worden aan het personeel. Afhankelijk van jouw situatie moet er maandelijks of per 4 weken aangifte loonheffingen gedaan worden bij de Belastingdienst.

Wanneer wij de loonadministratie voor jou verzorgen, ontvang je aan het einde van de betreffende periode een salarisspecificatie, een journaalpost en de aangifte loonheffingen. Wij zullen je ook op de hoogte houden van de wetwijzigingen met betrekking tot de loonadministratie. Hierdoor ben je ervan verzekerd dat de loonadministratie volledig is en tijdig wordt verwerkt. 

Route

Onze gegevens

Administratiekantoor Mulders

Burg. Backxlaan 258
7711 AL  Nieuwleusen

Tel: 0529 – 48 00 00

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
KvK-nummer: 57495424

 

WAT JE OOK DRAAGT

BIJ MULDERS

LOOP JE BINNEN